czwartek, 31 października 2019

AWESOME




TYTUŁ   Awesome 
AUTOR   Neil Pasricha 
ILOŚĆ STRON   457
DATA PREMIERY   30.10.2019 
WYDAWNICTWO   Filia 



"Awesome" jest moją pierwszą książką typu poradnika, który uświadamia nam ile mamy w życiu małych rzeczy, które potrafią nas uszczęśliwić. Książka Neil Pasricha, o której jest mowa została okrzyknięta międzynarodowym bestsellerem. W dodatku została oparta na wielokrotnie nagradzanym blogu 1000awesomethings.com! Blog powstał jako pewien rodzaj terapii autora. 


"Życie jest tak wspaniałe, ale dostajemy tylko moment, by cieszyć się wszystkim, co zobaczymy. I ten moment jest właśnie teraz. I ten moment, już się kończy. Ten moment zawsze, zawsze umyka." 


Neil Pasricha w swojej książce próbuję nam przypomnieć jaką wielką radość potrafią nam dać małe rzeczy takie jak; zapach benzyny czy nowej książki. Jest tak wiele tego, a my ich nie zauważamy w życiu codziennym. Podczas czytania każdego kolejnego małego szczęścia mówiłam jak bardzo to przypomina mnie i moje małe spotkane rzeczy i przypominałam sobie te wszystkie sytuacje. Idealnie mi się ją czytało wieczorem przy ciepłej herbacie z miodem i cytryną. Po przeczytaniu otacza nas nostalgia, rodzi się ciepłe uczucie względem tego czego doświadczamy w swoim krótkim życiu. "Awesome" jest naszą małą księgą cudowności, która została stworzona z myślą o nas i dla nas. Przeczytajcie, później polecajcie to swojej rodzinie, przyjaciołom, znajomym. Niech małe szczęście zostanie przekazane dalej. 


MOJA OCENA   10/10 
 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

♣ Za wszystkie komentarze z góry dziękuje
♣ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia