czwartek, 14 listopada 2019

WROGA MIŁOŚĆ. PART 1



TYTUŁ   Wroga miłość. Part 1 
AUTOR   Ana Rose 
ILOŚĆ STRON   300
DATA PREMIERY   01.07.2019
WYDAWNICTWO   Waspos 


"Wroga miłość" jest moją pierwszą książką od tej autorki. Dlatego jest to moje pierwsze spotkanie właśnie z nią i było nawet przyjemne. Wiem również, że to nie jest jej pierwsza książka i ma jeszcze inne na swoim koncie np. "Glow and Shadow. Walka o marzenia." którą w niedługim czasie postaram się przeczytać. Od razu zaznaczam, że autorką jest Polką, która piszę pod swoim pseudonimem. 


"Jego dotyk jest jak narkotyk. Obezwładnia moje ciało i chcę znacznie więcej."

Adeline jest zwykłą nastolatką, która nie ma dobrego i bezpiecznego życia. Wraz ze zwoją siostrą Kelly muszą ciągle się ukrywać przed swoim największym i najgroźniejszym wrogiem, a to wszystko przez błędy swoich rodziców. Najgorszy z wrogów rodziny nie poluje jednak na rodziców, a na ich córki. Wieczna obserwacja i kontrola. Coraz więcej ochroniarzy. Sam ojciec Adeline i Kelly wysyła je pod sam nos wroga. Niczego nieświadoma rodzina O'Donnell żyje razem z siostrami w jednym mieście. W dodatku syn wroga, Damion O'Donnell chodzi z dziewczynami do tej samej szkoły. 
Czy siostry Adler zostaną rozpoznane i od razu zamordowane? 
Damion O'Donnell jest jednym z najlepszych, a przede wszystkim najmłodszym zabójca, który wykonuje zlecenia ojca i później ma przejąć po nim pałeczkę. Rodzina Damiona jest od dawna zwaśniona z rodziną Adler. Obserwują siebie nawzajem, sprawdzają każdy krok i tak w kółko. Młody zabójca dostał jedno z największych zleceń, mianowicie odszukać i zaprowadzić siostry Adler przed oblicze ojca. Takie już życie jednego z synów Bossa mafijnego władającego całym Los Angeles. 
Los jednak chciał inaczej i na drodze Adeline i Damiona postawił silne uczucie, które ich mocno zwiążę ze sobą. Tylko Adeline wie kim jest przystojny młody mężczyzna, za to on nie wie kim jest i jaką tajemnice skrywa  piękna i urocza dziewczyna. 
Czy kiedy wszystko wyjdzie na jaw  to życie sióstr zostanie stracone? 


"Rzeczy nigdy nie są takie, jak ktoś ci wmawia. Ufaj zawsze sobie, a zwłaszcza swojemu przeczuciu i sercu." 

Uwielbiam książki z tematyką mafijną, a do tego dochodzą zwaśnione rodziny to już duża gratka. Autorka zapunktowała u mnie z tematyką. Akcja też szybko się rozwijała. Najbardziej podoba mi się wątek z pokłóconymi rodzinami i przypomniała mi się słynna książka Szekspira "Romeo i Julia" od razu pomyślałam o tym porównaniu. Za to nie polubiłam się z bohaterami. Adeline uważam za dziewczynę nawiną, takie odniosłam wrażenie w stosunku do niej, ale potrafiła mieć własne zdanie, którego zawzięcie broniła. Miała charakterek. Natomiast Damion był strasznie pewny siebie, lubił się wywyższać, był też arogancki. W dodatku narzucał siebie innym dziewczynom. Czas przy książce mi bardzo szybko minął i jestem nawet zadowolona i nie mogę się doczekać aż przeczytam zakończenie tej historii.    


OCENA   8/10  

 

  
   

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

♣ Za wszystkie komentarze z góry dziękuje
♣ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia