środa, 27 maja 2020

PRZEDPREMIEROWO. RYZYKOWNY WYBÓR



TYTUŁ   „Ryzykowny układ”  
AUTOR   Emilia Szelest 
ILOŚĆ STRON   232 
DATA PREMIERY   03.06.2020
WYDAWNICTWO   Kobiece 


„Uwierz mi, kiedy kobieta obmyśla plan zemsty na mężczyźnie, to pewne, że darzy go uczuciem.” 

Dochodzimy do sedna historii. Ostatni, finałowy tom o Weronice Kardasz rozjaśnia wszystkie niewyjaśnione sprawy. W końcu dowiemy się prawdy i wszystko co nam się wydawało zniknie zastępując nowymi faktami, które wcisną nas w ziemie. 



Po porwaniu Przemka, narzeczonego Weroniki, zapalił się w niej jeszcze większy ogień do walki i wyrusza na poszukiwania osoby stojącej za wszystkimi przekrętami jak i samym porwaniem. Z Kardasz nigdy się nie zadziera, bo jeśli strzelisz do niej raz, to ona zabije cię podwójnie. Weronika nigdy nie pozwala sobie na przegrana, nawet jeśli może od tego zginąć. Bohaterka coraz bardziej zbliża się do odkrycia kto stał za śmiercią Michała - kolegi, a zarazem partnera policyjnego. Czy za porwaniem i śmiercią funkcjonariusza stoją te same osoby? Czy Weronika znajdzie samego sprawcę tych wydarzeń i czy uda jej się w końcu zaznać spokoju? 



„Na niektóre wydarzenia zwyczajnie nie mamy wpływu. Człowiek jest tylko człowiekiem, błędy są wpisane w jego życie.” 

Tyle emocji mi dała książka Emilii Szelest, pierwszy tom wciągnął mnie bez powrotnie. Jednak targa mną niedosyt po skończeniu trzeciego tomu, chciałabym więcej, ale czy wtedy historia by była również świetna? Na to nie znam odpowiedzi. Życie głównej bohaterki nie było spokojne i co chwile coś się działo, nie było nawet chwili by oderwać się od książki. Tyle różnych osobowości jest w historii, ale tylko jedna osoba mi nie przypadła do gustu. Ewka tak bardzo mnie irytowała swoim dziecinnym zachowaniem, że chciałam rzucić książka, w dodatku jej kaprysy były nie do zniesienia. Dopiero pod koniec książki Ewa wykazała się odwaga. Podoba mi się to iż nie każda postać jest idealna, tylko ma swoje większe i mniejsze wady, to dodaje im rzeczywistego wglądu w historie. Czytanie tej książki przypominało mi oglądanie filmu akcji, nie w sposób było się  oderwać.   Mocna, wciągająca i szokująca lektura współczesnego świata  policyjnego, napisana lekkim piórem. Polecam! 


OCENA 
4/5 




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

♣ Za wszystkie komentarze z góry dziękuje
♣ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia