wtorek, 9 czerwca 2020

INNY. TOM 1



TYTUŁ   „Inny” 
AUTOR   Darcy Trigovise 
ILOŚĆ STRON   400 
DATA PREMIERY   09.04.2020 
WYDAWNICTWO   WasPos 


„Pojawił się w moim życiu mroczny anioł, o którego modliłam się przez bardzo długi czas.” 

 Jest to moja pierwsza mocna książka. Nie czytałam wcześniej takich, bo bałam się, ze historia i bagaż doświadczeń bohaterów mnie przerośnie. Nazwałam ją mocna lektura, ponieważ zawarte w niej obrazy, czy to erotyczne czy pokazujące życie boahtera nie są usłane różami, tylko najgorszymi czarnymi scenariuszami. Kiedy nikt nie widzi, zło wychodzi na wolność - takimi słowami można opisać książkę „Inny” Darcy Trigovise. 


Larissa - główna bohaterka, w wieku 18 lat trafia do samego piekła, gdzie nie ma ucieczki. Zostaje sprzedana człowiekowi, który babra się w nielegalnych handlach. Dziewczyna została sprzedana przez własnego ojca. Ile bólu musiała poczuć bohaterka kiedy dowiaduje się o tym co jej ojciec zrobił, który się nią nie interesował i sama musiała siebie utrzymać. Strach i przerażenie towarzyszy Larissie do końca. Zniszczona fizycznie i psychicznie przez gangstera. Wydarzenia przedstawione przez autorkę nie są delikatne, tylko brutalne. Nie spotkałam się do tej pory z taka agresja i brakiem człowieczeństwa. Książka zawiera wszystko co najgorsze, przemoc, gwałt, znęcanie psychiczne i wiele innych. Mocna historia i mocna brutalność. Zostałam zaskoczona tym jakim trzeba być tyranem by móc zrobić takie coś kobiecie, w dodatku tak młodej i bezbronnej jak Larissa. Po wszystkich złych chwilkach jakie przeżyła, następują zwrot o 180 stopni. Larissa po tylu latach dostaje wolność, ale nie taka o jakiej każdy z nas myśli. Sprawy się skomplikowały, ponieważ dziewczyna przechodzi pod opiekę brata jej kata. Co jeszcze będzie w stanie musiała przeżyć młoda kobieta? 



"Dom. Czasami zastanawiam się, co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Czy dom jest tam, gdzie są ludzie, którzy są z nami spokrewnieni? Czy dom jest tam, gdzie czujesz się bezpiecznie? Czy dom jest po prostu tam, gdzie wrcasz, aby sie wyspać i móc wziąć prysznic?" 


Darcy Trigovise napisała książkę, której jeszcze nigdy nie czytałam. Dark historia, która cały czas szaleje w mojej głowie jak huragan. Nie w sposób uciec od wydarzeń. Bohaterowie zostali skrzywdzeni w najgorszy możliwy sposób, a w szczególności młoda kobieta, której szrama na psychice zostanie do końca życia. Nie jest to lekka i miła historia, którą możemy przeczytać w większości książkach, to jest tak mroczne, że sam diabeł czuwał nad powieścią. Podobała mi się fabuła, całkiem coś innego niż dotychczas czytałam. W dodatku wszystko zostało przedstawione w sposób realny, że aż bałam się znaleźć na końcu książki słowa „Historia oparta na faktach”. Świetna, mroczna i szokująca debiutująca powieść Darcy Trigovise. Czekam z niecierpliwością na kolejny tom cyklu „Idealnie nieidealni” 


OCENA 
4/5

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

♣ Za wszystkie komentarze z góry dziękuje
♣ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia